  • Data: 2004-05-19 12:08:06
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    W watku <1...@4...com>,
    r...@a...net.pl piszesz...

    |A po co klasyczne placówki?

    Konkretne pytanie wiec odpowiem mimo ze probuje wszedzie zrobic EOT bo
    wiem ze wiele osob jest niereformowalnych jezeli chodzi o te banki.

    Czemu:
    a) jak system "padnie" nie zrobisz nic - nie zrobisz przelewu, nie
    wyplacisz pieniedzy, nei bedziesz nawet wiedziec CO JEST GRANE!
    Kompletna pustka. Oczywiscie w przypadku "klasycznego" system takze moze
    odmowic pracy ale wtedy zawsze masz jakies mozliwosci ruchu,
    internetowy = zero mozliowsci.
    b) nie masz mozliwosci szybkiego uzyskania roznych "papierow" -
    najproszty przyklad to potwierdzenie przelewu. Owszem moza sobie
    wydrukowac ze strony ale niewiele przedsiebiorstw cos takiego uzna bo
    taki przelew to sobie mozna w Word'ie przygotowac. Czyli w przypadku
    banku internetowego musisz czekac az laskawie przyjdzie potwierdzenie
    poczta, w przypadku banku z placowkami mozesz miec w kazdej doslownie
    chwili. I tak jest z wszytkimi innymi drukami.
    c) reklamacje - temat rzeka. Bank internetowy ma zdecydowanie mniejsze
    pole manewru. Owszem - konsultanci sa monitorowani, jest polityka
    jakosci ale badzmy realistami - nigdy ale to nigdy nie bedzie tak ze
    kontakt przez telefon jest bardziej efektywny od kontaktu bezposredniego
    i to Ci powie kazdy. Duzo latwiej zalatwic sprawe osobiscie anizeli
    przez telefon. Zreszta jak takiemu konsultantowi pokazac jakies
    dokumenty ktore potwierdzaja Twoja teorie zdarzen a nie banku? Faxem?
    Przeskanowac? Smiech na sali - efektywnosc bliska zeru.

    I jeszcze kilka pomniejszych jak np. KONIECZNOSC sprawnego posiadania
    internetu lub telefonu - tylko prosze nie mowic ze cos takiego jest
    oczywiste bo telefony moga z jakiegos powodu nie dzialac (np. TPSA Cie
    odloaczy bo czemu nie - ile bylo takich pezpodstawnych przypadkow) a
    providerzy w Polsce wiadomo jak funkcjonuja. Itd itp.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke