  • Data: 2002-05-23 12:33:58
    Temat: Re: przyszlosc w krainie niskich stop
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    > I to jest mniej niz numer karty?

    Jest mniej. Bo bedac internetowym klientem mBanku i tak musisz znac i pamietac login
    tudziez ID, bez karty TAN-ow tez dzialac nie sposob.

    Jezeli do tego dokladasz karte platnicza, to masz WIECEJ cyferek, prawda? Im wiecej
    cyferek, tym latwiej komus nieuprawnionemu przechwycic takowe.

    > W blackstar.co.uk? W ezydvd.com.au? Czesciej tam kupuje niz w polskich
    > sklepach, sa od nich _szybsi_!

    OK - ale ja mowie o polskim rynku. Sporo ludzi kupuje w Merlinie i jemu podobnych -
    czemu
    mBank nie mialby na tym zarobic, a klientom ulatwic zakupy?

    Wojtku, ja jestem _swiadom_ ograniczen PayByLink - i dlatego mam eKarte i nie
    zrezygnuje z niej - ale jestem tez swiadom jego zalet, ktore Ty uporczywie uznajesz
    za
    nieistniejace ;-)

    > I ktory musisz miec ze soba. Karte mam zawsze.

    Ja TAN-y tez mam zawsze. Dobrze schowane :-)

    > No ale ustalilismy ze paybylink jest lepszy bo musisz pamietac o 1
    > cyfre mniej. Niech bedzie - o 5. I juz? To ma byc zaleta?

    Tak - bo w przypadku karty musisz podawac wiecej cyferek i nie robisz tego na
    stronach
    mBanku. Wieksze ryzyko, ze ktos to podpatrzy i potem niecnie wykorzysta. A
    zabezpieczenie TAN-em w przypadku PayByLink daje znacznie lepsze zabezpieczenie.

    > Ze znajomych wez jeszcze pjo. Wez jeszcze Mariusza (sie mi kolacze ze tez.).

    Z calym szacunkiem - nie sa to typowi internauci. Umowmy sie, ze chodzi o pozytywne
    znaczenie tegoz slowa :-) Poza tym akurat pjo uwaza PayByLink za dobry pomysl, o ile
    pamietam...

    > Moze. Tylko sie znow pytam - wystarczy mi jedna platnosc wymagajaca
    > karty i juz ja musze miec. Po co mi wtedy paybycokolwiek?

    Wtedy juz tylko dla wygody.

    > Wyrabiac jedna karte na blok zeby kupowac w amazonie?

    A co innego zrobisz? Tu akurat nie masz wyjscia. Ale jezeli wystarczy Ci np. Vivid,
    to NIE
    MUSISZ nic wyrabiac ani za nic placic.

    > Mysle ze jest to taki sam wymog chwili jak kredyt w mb.

    Mozna to tez nazwac znakiem czasow - kwestia gustu <:-)

    > spodziewam sie ze promuje toto bardziej sklep ktory chce mnie oddawac
    > polcardom i innym niz mbank.

    Bardziej sklep - ale po to, zeby zarabial mBank, a nie polcardy ;-)

    Jak dla mnie - EOT. Poczekamy, obaczymy.