  • Data: 2002-05-23 12:39:20
    Temat: Re: przyszlosc w krainie niskich stop
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020523121420.GC1659@diuna.pingwin.waw.pl...

    > No ale ustalilismy ze paybylink jest lepszy bo musisz pamietac o 1
    > cyfre mniej. Niech bedzie - o 5. I juz? To ma byc zaleta?

    Ja do tej formy podchodze niezbyt entuzjastycznie. Prawdopodobnie skorzystam
    tylko w celach testowych.

    > Ze znajomych wez jeszcze pjo. Wez jeszcze Mariusza (sie mi kolacze ze
    tez.).

    Osoby wywodzace sie z pbb/kart chyba podejda do tego chlodno. Ja osobiscie
    rowniez wole placic karta. Trzeba jednak pamietac, ze wielu z klientow
    mBanku nie dysponuje kartami do platnosci w necie, a czesc sie po prostu boi
    placic kartami. Stad wlasnie te karty do pustych rachunkow, a kasa na tych
    bez kart ;).

    Maciej