  • Data: 2012-04-11 23:04:54
    Temat: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Od: cinnek <c...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-11 22:40, Waldek pisze:

    > Moje poszly z mobila i doszly trzecia sesja (2szt) do 2 roznych bankow.
    > Zrobilem jeszcze z mobila doladowanie fona dla mlodej.
    >
    > Sluchawka HTC z Andkiem (wifi), ale mobilna
    > chodzi tez na Samsungu F480 pod java [VIP Mobile]
    > Nie udalo mi sie na razie zautoryzowac Samsunga L760,
    > zglaszany jest blad 199 (L-LB) == wg. opisu blad sieci,
    > no ale nie upieralem sie specjalnie bo sluchawek mam na tyle ;).
    > Wszystkie fony w Play.
    > Moze byc IMO czasem jajo z tymi starszymi modelami
    > /zakres sieci lub praca w roamingu innego opka - choc sam net niby chodzi/

    Mój telefon do starych też nie należy (HTC Desire). Aplikacja ładnie się
    zainstalowała, przelewy teoretycznie są "przyjęte do realizacji", ale
    mimo to się nie realizują.
    Sposób połączenia raczej nie ma tu nic do rzeczy. Sprawdzałem przez wifi
    i sieć Play.

    Szkoda, bo już przez chwilę się zastanawiałem, czy nie zostawić tego
    konta na dłużej...

    --
    cinnek