    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: raiffeisen, db, cos innego?
    Date: Mon, 30 Jul 2007 19:48:02 +0200

    Użytkownik "Taryk Abu-Hassan" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f8l5kf$bla$1@inews.gazeta.pl...

    > Coraz bardziej jestem przekonany do Reiffeisena. Karty maja ok, za granica
    > maja bankomatow wiele.

    Ja ogólnie daleki jestem od koncepcji jednego banku do wszystkiego, ale
    gdyby mnie postawili pod ścianą i kazali wybierać jeden, to byłby to właśnie
    Raiffeisen. Choć brakowałoby mi w nim onlajnowości klasy BRE. Jednakże
    uważam, że poprawa jakości interfejsu internetowego jest bardziej
    prawdopodobna niż poprawa ogólnie rozumianej "kultury bankowej" danego
    banku - dlatego też jako jedyny bank wybrałbym Rajfaissena a nie któryś z
    BRE-mcbanków. :-)

    Dodatkowo Rajfi jest nienachalny. To czego można doświadczyć w ING albo w
    Citi jak "wyrazisz zgodę na przesyłanie ofert" to dramat. :-))

    BTW. Jesli nie zamierzasz korzystać z oferty kredytowej w szerszym zakresie,
    to Multibank mimo wszystko też może być dobrym wyborem (przy czym KK
    zdecydowanie Rajfiowe).

    marekz