  • Data: 2003-04-13 04:43:34
    Temat: Re: ratujcie - podwojny przelew - co robic?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Emvu wrote:
    > moze troche niejasno opisalem sytuacje, za co przepraszam
    >
    > juz wyjasniam dokladnie:
    >
    > 2 tyg. temu wysylalem platnosci z konta (internetowego) i pomylilem sie;
    > mialem wyslac 2 przelewy na 2 rozne kwoty do 2 odbiorcow, a wyslalem 2 rozne
    > kwoty z 2 roznymi tytulami (nr faktur) do 1 firmy

    Czyli, ze jedna z faktur ma zły numer (tzn firma Ci jej nie wystawiła)

    > stad moje watpliwosci:
    > - bank chyba juz nic nie zalatwi, bo ja to zauwazylem dopiero jak ta druga
    > firma sie upomniala o pieniadze - zajrzalem w historie rachunku i ...
    słusznie - po pierwsze bank już zrealizował dyspozycję, po drugie
    trudno wymagać, że by odpowiadał za Twoje pomyłki.
    > - pytam o udowodnienie ze sie nienalezalo bo sa to 2 rozne kwoty, 2 tytuly,
    > ale wyslane jednego dnia - czy to cos zmienia (chyba utrudnia.. )
    patrz wyżej.
    > - zakladam ze beda problemy, bo nikt sie od nich nie odezwal przez te 2
    > tygodnie - moze nie zauwazyli, ale wole juz wiedziec jak moge to z nimi
    > zalatwic
    Nie pamiętam ile czasu trwało. Ale gdy ja błędnie wpisywałem dane w
    STOEN-ie to zawsze dostawałem list z prośbą o wyjaśnienie tej wpłaty.

    > jesli was nie zameczylem do tej pory to prosze o rozwianie moich
    > watpliwosci; dodam tylko ze obie firmy (moja i ta druga) dzialaja jako
    > "jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza"

    I tu może być problem - jest duża szansa, że tamta "firma" potraktuje
    (potraktowała) pieniądze jako "mannę z nieba" wtedy pozostaje Ci droga
    jak we wcześniejszych postach.

    > pozdrawiam
    > emvu

    KJ