eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja transakcji kartaRe: reklamacja transakcji karta
  • From: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <dmp7f5$6gm$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: reklamacja transakcji karta
    Date: Fri, 2 Dec 2005 12:00:57 +0100
    Lines: 43
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    NNTP-Posting-Host: 83.28.249.163
    Message-ID: <4390297d$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1133521277 83.28.249.163 (2 Dec 2005 12:01:17 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:370706
    [ ukryj nagłówki ]

    > Pani na infolini powiedziala ze w przepisy mowia ze maja 30 dni ,
    > ale w niektorych wypadkach moze sie to przedluzyc i przepisy nie okreslaja
    > terminu. Powiedziala rowniez ze inteligo czeka na odpowiedz z pko s.a a na
    > pytanie ile czasu ma pko s.a na odpowiedz nie chciala odpowiedziec.

    Regulamin;
    § 84 (ten dotyczy tylko kart -przyp)
    3. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania w
    formie pisemnej.
    4. Termin, o którym mowa w ust. 3 może ulec przedłużeniu, jeżeli
    rozpatrzenie reklamacji wymaga uzyskania dokumentów lub informacji od
    podmiotów trzecich w szczególności od instytucji zajmujących się
    rozliczaniem transakcji wykonywanych przy użyciu Karty.

    Ustawa o Elektronicznych Instrumentach Płatniczych;
    Art. 12.
    Agent rozliczeniowy rozpatruje reklamacje dotyczące operacji kwestionowanych
    przez wydawcę w sposób i terminach określonych w umowie, o której mowa w
    art. 8 ust. 1 (tu o umowie między agentem a akceptantem -przyp), z tym że w
    przypadku operacji dokonanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
    rozpatrywanie reklamacji przez agenta rozliczeniowego nie może trwać dłużej
    niż 90 dni.

    > Moje pytanie brzmi : czy to normalne ze tak blacha sprawa ktora mozna
    > sprawdzic od reki moze sie ciagnac miesiacami i nie moge sie dostac do
    > swoich pieniedzy ?

    Od ręki raczej nie, ale powinna być załatwiona w regulaminowym czasie 30
    dni, bo IMHO dla Inteligo inny oddział PKO BP nie jest podmiotem trzecim.
    Gdybym się mylił to dopiero przeciąganie powyżej 90 dni można nazwać grą na
    zwłokę.

    > Czy mozna gdzies sie poskarzyc i spowodowac przyspieszenie calej akcji ?

    Może http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4 ale nie dla poskarżenia
    się, lecz tylko dla wyegzekwowania swoich praw.

    Pozdr.
    K.K.

    Ps. Pamiętaj - to regulamin i umowa jest tu istotna a nie swoje widzi mi się
    ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1