eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja transakcji kartareklamacja transakcji karta
  • Data: 2005-12-02 10:25:46
    Temat: reklamacja transakcji karta
    Od: "MaLeK" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam
    6 tygodni temu wyplacalem karta z inteligo pieniadze z bankomatu PKO S.A .
    Niestety pieniazki tak nieszczesliwie wyszly ze udalo mi sie wyjac tylko ich
    niewielka czesc :( i od tego zaczela sie historia. PKO S.A stwierdzilo ze
    musza dostac pismo od banku wlasciciela kart ( inteligo ) Zadzwonilem tam ,
    wypisalem druk reklamacji , wyslalem , urocza pani w infolini powiedziala ze
    niestety to moze trwac 30 dni ( przyznam ze niebardzo rozumialem czemu tak
    dlugo ) i trzeba czekac.Jednak 30 dni to nic , Teraz juz minelo 6 tygodni a
    oni przesuneli mi blokade na koncie o kolejny miesiac. Pani na infolini
    powiedziala ze w przepisy mowia ze maja 30 dni , ale w niektorych wypadkach
    moze sie to przedluzyc i przepisy nie okreslaja terminu. Powiedziala rowniez
    ze inteligo czeka na odpowiedz z pko s.a a na pytanie ile czasu ma pko s.a
    na odpowiedz nie chciala odpowiedziec.
    Moje pytanie brzmi : czy to normalne ze tak blacha sprawa ktora mozna
    sprawdzic od reki moze sie ciagnac miesiacami i nie moge sie dostac do
    swoich pieniedzy ?
    Czy mozna gdzies sie poskarzyc i spowodowac przyspieszenie calej akcji ?
    Dziekuje za pomoc

    --

    MaLeK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1