eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteli go - długie
  • Data: 2007-03-20 10:26:43
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    >>> Znaczy, utracenie karty jest oszustwem?
    >>Powiedzenie, że ukradli mi kartę, mimo, że faktycznie nie ukradli. To
    >>jest oszustwo (czy tam poświadczenie nieprawdy)
    >
    > Nie ukradli, a utraciłem. Kartę mogę utracić w każdej chwili.

    Znaczy uważasz, że w celu poprawienia swojej sytuacji w sporze z
    bankiem o fałszywą transakcję sprzed 2 miesięcy należy dzisiaj utracić
    kartę i ten fakt zgłosić?

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1