eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteli go - długie
  • Data: 2007-03-20 10:10:08
    Temat: Re: reklamacja w Inteli go - długie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 19 Mar 2007 19:50:07 +0000 (UTC), Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >> Znaczy, utracenie karty jest oszustwem?
    >Powiedzenie, że ukradli mi kartę, mimo, że faktycznie nie ukradli. To
    >jest oszustwo (czy tam poświadczenie nieprawdy)

    Nie ukradli, a utraciłem. Kartę mogę utracić w każdej chwili.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1