eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Polbanku?Re: reklamacja w Polbanku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: p7nntp <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w Polbanku?
    Date: Tue, 10 Feb 2009 20:27:36 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <p...@g...pl>
    References: <gkv7u3$hjo$1@opal.icpnet.pl>
    <1crley7jb4mcp$.wugbgtitkg5e.dlg@40tude.net>
    <gl02nb$1kl2$1@opal.icpnet.pl> <p...@g...pl>
    <gmrm2a$g2f$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-47-74.spray.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1234297656 12555 83.143.47.74 (10 Feb 2009 20:27:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Feb 2009 20:27:36 +0000 (UTC)
    X-User: arwl
    User-Agent: Pan/0.125 (Potzrebie)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:474041
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 10 Feb 2009 10:48:42 +0000, wrote:

    > Moja historia jest równie ciekawa a telefony na infolinię Polbanku
    > doprowadzają mnie do szału. Niekompetencja !!! Po miesięcznym
    > oczekiwaniu na decyzję kredytową Pani na infolini powiedziała, że
    > brakuje jakiś podpisów, więc zrezygnowałam z kredytu telefonicznie
    > (powiedziała, że to wystarczy). Po czym 3 dni później dostałam pieniądze
    > na konto !! Wystąpiłam już w tym czasie do Alior Banku gdzie dostałam
    > kredyt w 3 dni! Pieniądze oczywiście przelałam z powrotem do Polbanku i
    > czekam na rozpatrzenie reklamacji od 26.01.2009. I jak się dzisiaj
    > dowiedziałam Bank ma 30 dni roboczych (a nie 14 jak mi podano na
    > infolini!!)na rozpatrzenie reklamacji, ale może w trudnych sytuacjach
    > wydłużyć ten czas do 90 dni roboczych !!
    >
    > Paranoja, chamstwo i brak wiedzy !!!
    > Nigdy więcej. Jeśli będą chcieli ode mnie jakiekolwiek pieniądze to KNF
    > chętnie się nimi zajmie (już w tej sprawie rozmawiałam)
    >
    >
    Powiedzenie, ze Polbank postepuje patologicznie nie wytlumaczy
    wszystkiego. To nie jest slowo klucz. Teraz bank nalezy traktowac jak
    zwyklego przedsiebiorce bez taryfy ulgowej, chociaz urzednicy zatrudnieni
    w bankach pewnie chcieli by widziec siebie w charakterze "instytucji
    spolecznego zaufania". (Czyli jeszcze troche a pewnie wywalcza dla siebie
    specustawe o specjalnym statusie urzednika instytucji finansowych ;) ).
    Serio zastanawiam sie co takiego moglo sie stac, ze bank nie udziela
    reklamacji od ROKU. Do tego stopnia pracownicy ida w "zaparte", ze nawet
    nie odpowiadaja na jakiekolwiek pisma ze strony Rzecznika Konsumentow,
    choc podobno (jak slyszalem od pracownika Rzecznika) "to norma", ze
    Polbank nie odpowiada na pisma z zadaniem wyjasnien dla Rzecznika w
    sprawie klientow.

    Pozdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1