-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: p7nntp <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: reklamacja w Polbanku?
Date: Tue, 10 Feb 2009 20:27:36 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <p...@g...pl>
References: <gkv7u3$hjo$1@opal.icpnet.pl>
<1crley7jb4mcp$.wugbgtitkg5e.dlg@40tude.net>
<gl02nb$1kl2$1@opal.icpnet.pl> <p...@g...pl>
<gmrm2a$g2f$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-47-74.spray.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1234297656 12555 83.143.47.74 (10 Feb 2009 20:27:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Feb 2009 20:27:36 +0000 (UTC)
X-User: arwl
User-Agent: Pan/0.125 (Potzrebie)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:474041
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 10 Feb 2009 10:48:42 +0000, wrote:
> Moja historia jest równie ciekawa a telefony na infolinię Polbanku
> doprowadzają mnie do szału. Niekompetencja !!! Po miesięcznym
> oczekiwaniu na decyzję kredytową Pani na infolini powiedziała, że
> brakuje jakiś podpisów, więc zrezygnowałam z kredytu telefonicznie
> (powiedziała, że to wystarczy). Po czym 3 dni później dostałam pieniądze
> na konto !! Wystąpiłam już w tym czasie do Alior Banku gdzie dostałam
> kredyt w 3 dni! Pieniądze oczywiście przelałam z powrotem do Polbanku i
> czekam na rozpatrzenie reklamacji od 26.01.2009. I jak się dzisiaj
> dowiedziałam Bank ma 30 dni roboczych (a nie 14 jak mi podano na
> infolini!!)na rozpatrzenie reklamacji, ale może w trudnych sytuacjach
> wydłużyć ten czas do 90 dni roboczych !!
>
> Paranoja, chamstwo i brak wiedzy !!!
> Nigdy więcej. Jeśli będą chcieli ode mnie jakiekolwiek pieniądze to KNF
> chętnie się nimi zajmie (już w tej sprawie rozmawiałam)
>
>
Powiedzenie, ze Polbank postepuje patologicznie nie wytlumaczy
wszystkiego. To nie jest slowo klucz. Teraz bank nalezy traktowac jak
zwyklego przedsiebiorce bez taryfy ulgowej, chociaz urzednicy zatrudnieni
w bankach pewnie chcieli by widziec siebie w charakterze "instytucji
spolecznego zaufania". (Czyli jeszcze troche a pewnie wywalcza dla siebie
specustawe o specjalnym statusie urzednika instytucji finansowych ;) ).
Serio zastanawiam sie co takiego moglo sie stac, ze bank nie udziela
reklamacji od ROKU. Do tego stopnia pracownicy ida w "zaparte", ze nawet
nie odpowiadaja na jakiekolwiek pisma ze strony Rzecznika Konsumentow,
choc podobno (jak slyszalem od pracownika Rzecznika) "to norma", ze
Polbank nie odpowiada na pisma z zadaniem wyjasnien dla Rzecznika w
sprawie klientow.
Pozdr.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.09 11:05 Jacek Erazmus
- 11.02.09 12:11
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto