    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: romans z citibankiem bez happy endu
    Date: Thu, 31 Jan 2008 22:09:35 +0100

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:3a944b43-29f0-4841-bcef-ffbbd0d4893c@b2g2000hsg
    .googlegroups.com...
    > A moze wczesniej bedzie czynny?
    > Ja zwykle jak loguje sie kolo 23-ej to juz dziala (tak mi sie wydaje,
    > z zegarkiem nie sprawdzalem).

    Niewykluczone, ale pytanie, ktore trzeba sobie postawic, jest inne --
    dlaczego nie jest czynny wtedy, kiedy ja potrzebuje skorzystac? Przyznaje,
    ze jest dla mnie pewna niespodzianka fakt, ze akurat ostatniego dnia
    miesiaca "przetwarzanie nocne" zaczyna sie godzine wczesniej.
    Mozna sie czepiac, ze "noc" jest po 22, a oni zaczynaja o 21:30.

    Moje doswiadczenia z innymi bankami w Polsce wskazuja, ze zaden, z ktorego
    korzystalem, nie potrzebowal takiej przerwy w dzialaniu OPROCZ przerw
    zaanonsowanych wczesniej (patrz: mbank, na ktorego stronie co jakis czas
    jest informacja).