  • Data: 2008-01-31 21:14:14
    Temat: Re: romans z citibankiem bez happy endu
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sprobowalem, nikomu nigdy tego banku nie polece.
    > Teoretycznie tzw. "nocne przetwarzanie danych" trwa od 22:30 do 23:00,
    > ale
    > akurat dzisiaj bank jest zamkniety godzine wczesniej, tzn. juz od 21:30
    > spadaj kliencie.
    co to znaczy jest zamknięty? wykonalem dzisiaj cale stado przelewow w citi
    i wszystkie doszly na czas...

    > Wlasnie bede wykonywal zmiane podstawowego rachunku.
    > Po opiniach grupowiczow moj wybor byc moze padnie na Multibank. Wobec
    > tego
    > mam kilka pytan odnosnie skorzystania z oferty tegoz banku:
    >
    > 1. Czy do multi mozna przeniesc kk z citka i uzyskac podobne warunki?
    zobacz na www, chyba nie ma teraz opcji "przeniesienie karty"

    > 2. Czy obsluga kasowa w multi jest obsluga kasowa, czy tez robi wszystko,

    > przez co jesli chce po prostu wplacic kase, to musze stac w kolejce z
    > tymi, co maja milion pytan, bo nie umieja przeczytac odpowiedzi na www?
    jedna kolejka dla wszystkich, tylko po co chcesz chodzic do oddzialu?

    > 3. Czy mozna zalozyc konto bez karty tzw. "bankomatowej", za ktora sie
    > placi (uzywam glownie kk, i nie potrzebuje debetowki, chyba ze oplata za
    >
    > uzywanie jest zwracana takze, jesli sie wyplaci iles kasy miesiecznie).
    można, nie mam karty do bankomatu, ale bez takiej karty nie wpłacisz
    bezprowizyjnie gotówki na rachunek

    > 4. Jak ten bank stoi z oplatami? Chce sprobowac przekonac bank, ze warto
    >
    > miec takiego klienta jak ja, ktory uzywa kilku produktow banku naraz, ale

    > za to woli jak najmniej placic. Czy np. udalo sie wynegocjowac
    > nizsza/brak
    > oplat za konto w przypadku pewnej wysokosci wplywow?
    nie, banku nie interesuja obroty na koncie, ale jak masz u nich kredyt hipo
    to za konto nie placisz

    > 5. Czy serwis transakcyjny cierpi na niemoznosc przez pol dnia albo i
    > wiecej tak, jak ten w citi...?
    nie, jest bdb

    > 6. Czy przelewy sprawnie dzialaja? Tzn. bank nie kisi pieniedzy
    > przeznaczonych na przelew tylko puszcza je najblizsza sesja?
    dla mnie jest tak samo jak w citi = bdb

    > 7. Co Ciebie, uzytkownika multi najbardziej denerwuje?
    brak mozliwosci zwolnienia z oplaty za prowadzenie konta

    > 8. A co sie szczegolnie podoba?
    jakosc i funkcjonalnosc serwisu transakcyjnego, centrum oszczedzania, rach.
    maklerski itp...

    > Bede wdzieczny za odpowiedzi -- tym razem chce sie lepiej przygotowac do
    >
    > korzystania z podstawowego konta, aby nie przezyc powtorki z totalnej
    > pomylki, ktora nosi nazwe citibank...
    nie wiem co ci sie w citi nie podobalo, korzystam z ich direct konta i
    sobie chwale chociaz na pewno to nie to samo co w multi, ale chociaz jest
    za darmo

    pozdr.
    RobertS