eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiromans z citibankiem bez happy enduRe: romans z citibankiem bez happy endu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <47a2359b$0$6208$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <e...@n...home.net.pl>
    In-Reply-To: <e...@n...home.net.pl>
    Subject: Re: romans z citibankiem bez happy endu
    Date: Thu, 31 Jan 2008 22:30:02 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 92
    Message-ID: <47a23de3$0$6085$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 31 Jan 2008 21:30:11 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1201815011 mamut2.aster.pl 6085 10.71.23.189:49615
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436816
    [ ukryj nagłówki ]

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    news:eac0478178256b6987e7c901f3987f55@news.home.net.
    pl...
    >
    >> sprobowalem, nikomu nigdy tego banku nie polece.
    >> Teoretycznie tzw. "nocne przetwarzanie danych" trwa od 22:30 do 23:00,
    >> ale
    >> akurat dzisiaj bank jest zamkniety godzine wczesniej, tzn. juz od 21:30
    >> spadaj kliencie.
    > co to znaczy jest zamknięty? wykonalem dzisiaj cale stado przelewow w
    > citi
    > i wszystkie doszly na czas...

    To znaczy, ze (cytat za infolinia) "ostatniego dnia miesiaca przetwarzanie
    nocne zaczyna sie godzine wczesniej, czyli o 21:30 a skonczyc sie powinno
    o 23:00, ale moze to byc nawet 23:30". Nie przecze, ze byc moze dalo sie
    dzisiaj wykonac przelewy, ale na pewno nie jest to mozliwe _teraz_
    (poprawka: juz sie skonczylo przetwarzanie, ale jeszcze kilkanascie minut
    temu nie bylo mozliwe korzystanie z pewnych funkcji).

    >> 1. Czy do multi mozna przeniesc kk z citka i uzyskac podobne warunki?
    > zobacz na www, chyba nie ma teraz opcji "przeniesienie karty"

    Blad. Klient zweryfikowany przez citi powinien byc bardziej wiarygodny.

    >> 2. Czy obsluga kasowa w multi jest obsluga kasowa, czy tez robi
    >> wszystko,
    >> przez co jesli chce po prostu wplacic kase, to musze stac w kolejce z
    >> tymi, co maja milion pytan, bo nie umieja przeczytac odpowiedzi na www?
    > jedna kolejka dla wszystkich, tylko po co chcesz chodzic do oddzialu?

    No wlasnie czasami dostaje kase do reki, a jest jej tyle, ze nie chce mi
    sie jej nosic przez 5 miesiecy w portfelu, zanim wydam, bo defaultowo
    korzystam z kk.

    >> 3. Czy mozna zalozyc konto bez karty tzw. "bankomatowej", za ktora sie
    >> placi (uzywam glownie kk, i nie potrzebuje debetowki, chyba ze oplata
    >> za
    >> uzywanie jest zwracana takze, jesli sie wyplaci iles kasy miesiecznie).
    > można, nie mam karty do bankomatu, ale bez takiej karty nie wpłacisz
    > bezprowizyjnie gotówki na rachunek

    Minus...

    >> 4. Jak ten bank stoi z oplatami? Chce sprobowac przekonac bank, ze
    >> warto
    >> miec takiego klienta jak ja, ktory uzywa kilku produktow banku naraz,
    >> ale
    >> za to woli jak najmniej placic. Czy np. udalo sie wynegocjowac
    >> nizsza/brak
    >> oplat za konto w przypadku pewnej wysokosci wplywow?
    > nie, banku nie interesuja obroty na koncie, ale jak masz u nich kredyt
    > hipo
    > to za konto nie placisz

    Wedlug infolinii nie da sie kredytu hipo przeniesc z mbanku do multi.

    >> 5. Czy serwis transakcyjny cierpi na niemoznosc przez pol dnia albo i
    >> wiecej tak, jak ten w citi...?
    > nie, jest bdb

    Plus.

    >> 6. Czy przelewy sprawnie dzialaja? Tzn. bank nie kisi pieniedzy
    >> przeznaczonych na przelew tylko puszcza je najblizsza sesja?
    > dla mnie jest tak samo jak w citi = bdb

    Citi -- gdy dziala, jest ok.

    >> 7. Co Ciebie, uzytkownika multi najbardziej denerwuje?
    > brak mozliwosci zwolnienia z oplaty za prowadzenie konta

    Duuuuuzy minus... Poszli po rozum do glowy w przypadku taryfy Aquarius
    Intensive, ale do tego jeszcze odrobine mi brakuje.

    >> 8. A co sie szczegolnie podoba?
    > jakosc i funkcjonalnosc serwisu transakcyjnego, centrum oszczedzania,
    > rach.
    > maklerski itp...

    Czesc z tych rzeczy znam z mbanku i korzystam tam.

    > nie wiem co ci sie w citi nie podobalo, korzystam z ich direct konta i
    > sobie chwale chociaz na pewno to nie to samo co w multi, ale chociaz
    > jest
    > za darmo

    Mam to samo -- konto direct za free.
    A nie podoba mi sie to, ze system transakcyjny w internecie maja taki,
    jakiego na pewno nie powstydzil by sie narodowy bank Bangladeszu, ale w
    1965 roku. Natomiast jeden z najwiekszych bankow swiata powinien schowac
    sie pod ziemie z tym poziomem obslugi, jaki prezentuje w XXI wieku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1