  • Data: 2009-09-02 12:34:44
    Temat: Re: rozliczenie z prognozy
    Od: "grego" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,

    Wiadomo, stary dobry MM, on zawsze trafia na 100%:):) Coz trzeba pogratulowac
    wysokiego edo i dobrego samopoczucia. Ja tam z rynkiem nie walcze, moze
    rosnac, moze spadac, byle zarabiac. Jestem ciekaw czy sprawdzi sie Twoja Marku
    prognoza jesienna dolara, licze wszak na irlandzka whiskey:)

    pozdrawiam grego