  • Data: 2009-09-15 13:50:15
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ya" h8o139$8a2$...@i...gazeta.pl

    > hehe, no, no... widzę, że "eurobankowy bełkot" Cię porwał :D

    Bełkot powiadasz? :) Może najpierw zapoznaj się z tym czymś, co się
    zowie prawdą. :) Może poszukaj tej prawdy u ludzi, którzy mają jakieś
    pojęcie. BTW -- Eurobankierzy tego pojęcia nie maja w tej materii. :)

    Innym równy Tobie jest pewien fotograf, który uważa, iż ja bełkoczę, gdy
    piszę o tym, że Polska nie graniczy z Rosja na wschodzie, lecz na północy. :)

    Taka jest świadomość Polaków. :) Kawecki nazwał mnie trolem, bo nie miał
    pojęcia o dyskach, będąc ekspertem dyskowym, Ty nie masz pojęcia o tym,
    czym jest czas rzeczywisty, a ów fotograf nie ma pojęcia o geografii. :)

    Z takich ludzi (jak Ty i przytoczone tu dwie osoby) składają się pracownicy
    Eurobanku -- oni też nie mają o niczym pojęcia. :) Ale pracują -- a efekty
    widać gołym okiem. :)

    Polecam raz jeszcze QNX. :) http://www.qnx.com/ QNX Realtime operating system
    ,,Angielski'' raczej znasz. :) (znasz, aby móc rozumieć proste polecenia
    wydawane Ci w Anglii?) http://pl.wikipedia.org/wiki/QNX system operacyjny
    czasu rzeczywistego -- to dla tych, którzy nie znają ,,prostego angielskiego''. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'