eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 13:54:25
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: Peet <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-09-15 11:50, Ya wrote:

    > Na moje slowa, że zależało mi, żeby ów przelew wyszedł dzisiaj pierwszą sesją o
    godz. 8, a teraz
    > liczę, że chociaż wyjdzie na zewnątrz drugą - o godz. 11, stwierdziła, że pracuje
    do 16 i być może
    > pod koniec jej pracy zadzwoni do mnie z radosną wiadomością o realizacji przelewu
    wewnętrznego, ale
    > nic nie obiecuje.

    Jak zlecasz przelew to pojawia się tabelka z informacją że środki muszą
    być na koncie dzień wcześniej, wtedy nie ma żadnych problemów,
    przynajmniej u mnie. Płaciłem ostatnio mandat i zlecenie poleciało z
    samego rana tak jak powinno, inne zlecenia, też bez problemów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1