  • Data: 2009-09-04 19:01:32
    Temat: Re: rozwód z mbankiem-jak to zrobić szybko?
    Od: " franuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ze tez poczta nie wpadla na to, zeby zwrotki tez wysylac poleconym
    > (opcjonalnie oczywiscie)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Prawie już wiem jak to zrobić. Dziękuję za pomoc.

    Byłem dzisiaj w euro banku, jedynym branym pod uwagę. Trochę się zawiodłem.
    Wszystko mi pasuje oprócz tego, że kartę kredytową dają na podstawie zarobków
    (jestem rencistą). W mbanku dostałem ją na podstawie historii wpływów i limit
    mnie z żoną satysfakcjonował. I powstał tu problem, bo mi to nie odpowiada.
    Pomyślałem, że alternatywą może być pozamykanie wszystkich kont w mbanku,
    blokada kart do tych kont i nie wznawianie ich. Pozostawił bym vise clasic
    mbanku ze względu na odpowiadający limit. Otworzył bym konto w EB, by
    korzystać dalej z dobrodziejstw bankowości internetowej.
    Czy tak można? Może ktoś już tak zrobił ?
    Proszę o pomoc, mam jeszcze trochę czasu.
    Pozdrawiam. franuś