eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisezon ogorkowy sie zaczalRe: sezon ogorkowy sie zaczal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Date: Fri, 08 Jun 2007 11:22:37 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <f4b6t7$eu0$1@news.onet.pl>
    References: <ca0c2$4668f1de$540ad935$30464@news.chello.pl>
    <f4atgt$i3s$1@news.onet.pl> <f4auk0$ojd$1@serwus.bnet.pl>
    <f4aunt$l1g$1@news.onet.pl> <7c3cd$46690dea$540ad935$3143@news.chello.pl>
    <f4b3bk$3s9$1@news.onet.pl> <72718$46691da4$540ad935$5461@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207211142.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1181294312 15296 87.207.211.142 (8 Jun 2007 09:18:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jun 2007 09:18:32 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <72718$46691da4$540ad935$5461@news.chello.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 000748-0, 2007-06-07), Outbound message
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417272
    [ ukryj nagłówki ]

    MK napisał(a):
    > "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:f4b3bk$3s9$1@news.onet.pl...
    >
    >>
    >> Przy kasie odmówiłem autoryzacji, kasjerka była tego świadoma, mimo
    >> to wydała mi towar - na jej ryzyko. Mogła przyjąć gotówkę, ale
    >> zadowoliła się niepodpisanym slipem.
    >>
    >
    > A co to zmienia? Wziales towar z ktorego korzystasz, nie zaplaciles,
    > zlozyles nieprawdziwe oswiadczenie w banku przy skladaniu reklamacji.
    > Nie ma to nic wspolnego z 'edukowaniem' sprzedawcow, a jest po prostu
    > fraudem, tyle ze dokonanym przez posiadacza karty.


    Nic a nic się nie zgadza z tym co napisałeś.

    1. Wziąłem towar za zgodą sprzedawcy - nie może więc być mowy o
    kradzieży, co miałem zrobić jeśli kasjerka nie chciała przyjąć
    należności za towar?

    2. Złożyłem reklamację zgodną z prawdą - nie autoryzowałem transakcji

    3. Sprzedawca co najwyżej może wystąpić z roszczeniem cywilnym o
    zapłatę, tylko najpierw musiałby wyjaśnić dlaczego najpierw wydaje towar
    za darmo, a potem domaga się zapłaty.

    L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1