eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisezon ogorkowy sie zaczalRe: sezon ogorkowy sie zaczal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.a
    t!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ca0c2$4668f1de$540ad935$30464@news.chello.pl>
    <f4atgt$i3s$1@news.onet.pl> <f4auk0$ojd$1@serwus.bnet.pl>
    <f4aunt$l1g$1@news.onet.pl> <7c3cd$46690dea$540ad935$3143@news.chello.pl>
    <f4b3bk$3s9$1@news.onet.pl> <72718$46691da4$540ad935$5461@news.chello.pl>
    <f4b6t7$eu0$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Date: Fri, 8 Jun 2007 11:40:26 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Message-ID: <e58c0$46692408$540ad935$6348@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 25
    NNTP-Posting-Host: 84.10.217.53 (84.10.217.53)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 08 Jun 2007 11:40:24 +0200
    X-Trace: e58c046692408f1af7c9006348
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:417276
    [ ukryj nagłówki ]

    "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:f4b6t7$eu0$1@news.onet.pl...
    >
    > 1. Wziąłem towar za zgodą sprzedawcy - nie może więc być mowy o kradzieży,
    > co miałem zrobić jeśli kasjerka nie chciała przyjąć należności za towar?
    >

    Przyjela platnosc karta, konto zostalo obciazone.

    > 2. Złożyłem reklamację zgodną z prawdą - nie autoryzowałem transakcji
    >

    Nieautoryzowana to znaczy niedokonana przez posiadacza lub taka, ktora nie
    doszla do skutku. Jesli wziales towar to zadna z tych opcji nie miala
    miejsca.

    > 3. Sprzedawca co najwyżej może wystąpić z roszczeniem cywilnym o zapłatę,
    > tylko najpierw musiałby wyjaśnić dlaczego najpierw wydaje towar za darmo,
    > a potem domaga się zapłaty.
    >

    Przeslales do sklepu swoje dane teleadresowe?

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1