eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisklep mnie obrabował › Re: sklep mnie obrabował
  • Data: 2009-07-13 06:24:47
    Temat: Re: sklep mnie obrabował
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 13 Lip, 08:21, Holden Caulfield <n...@n...com> wrote:
    > W sklepie sciagneli mi trzy razy kase z karty kredytowej, lacznie na kwote
    > ok. 100 zl. Za kazdym razem sprzedawca mowil, ze "nie przeszlo" i
    > przeciagal karte ponownie. Nic sie nie drukowalo, nie wpisywalem pinu, nic
    > nie podpisywalem. Na koniec w innym terminalu wydrukowalo sie "brak
    > srodkow" i zaplacilem inna karta.
    > W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje. Gdzie to teraz
    > zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
    > jak najszybciej anulowac te operacje.

    Reklamacja do banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1