eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisklep mnie obrabował › Re: sklep mnie obrabowal
  • Data: 2009-07-13 16:38:57
    Temat: Re: sklep mnie obrabowal
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czyli kwestia pozytywnego zalatwienia reklamacji jest kwestia czasy,
    > gdyz sklep nie dysponuje slipami z twim podpisem, czy tez autoryzaja
    > pin.


    ale na jakies podstawie transakcja mogla przejsc skoro nie zostala
    zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??

    taka opcja przychodzi mi do glowy ze karta jest autoryzowana przy pomocy
    podpisu i sklep tego nie dopilnowal??

    L.W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1