eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisklep mnie obrabowałRe: sklep mnie obrabowal
  • Data: 2009-07-13 16:46:53
    Temat: Re: sklep mnie obrabowal
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 18:38:57 +0200, Lukasz W. napisał(a):

    >> Czyli kwestia pozytywnego zalatwienia reklamacji jest kwestia czasy,
    >> gdyz sklep nie dysponuje slipami z twim podpisem, czy tez autoryzaja
    >> pin.
    > ale na jakies podstawie transakcja mogla przejsc skoro nie zostala
    > zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??
    > taka opcja przychodzi mi do glowy ze karta jest autoryzowana przy pomocy
    > podpisu i sklep tego nie dopilnowal??

    Podejrzewam niedouczonego pracownika. Bo jakoś w celowy, ewidentntny fraud
    na 100zł nie wierzę.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1