eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisklep mnie obrabowałRe: sklep mnie obrabował
  • Data: 2009-07-13 09:23:41
    Temat: Re: sklep mnie obrabował
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 13 Lip, 10:28, Holden Caulfield <n...@n...com> wrote:
    > > Ciekawe, ze zdjelo (i to az 3 razy) pieniadze bez jakiejkolwiek
    > > autoryzacji ktorejs z transakcji.
    >
    > Nic sie nie drukowalo, ale najwidoczniej sprzedawca zatwierdzal za kazdym
    > razem transakcje.
    >
    > > Piszesz, ze po nieudanych probach, zaplaciles inna karta.
    >
    > Inna karta i w innym terminalu.

    Czyli kwestia pozytywnego zalatwienia reklamacji jest kwestia czasy,
    gdyz sklep nie dysponuje slipami z twim podpisem, czy tez autoryzaja
    pin.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1