eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile › Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <m5nm70$jj3$1@node2.news.atman.pl> <m5pg3d$hmi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@p...org>
    <m5ppnr$gha$2@portraits.wsisiz.edu.pl> <m5ps8v$q48$1@node2.news.atman.pl>
    <m5pulm$22q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1n125n8vqz1eu$.ybulwobt8q2q$.dlg@40tude.net>
    <m5sid9$jr5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <m5sid9$jr5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Date: Fri, 5 Dec 2014 19:34:31 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <5481faba$0$21560$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.229.17
    X-Trace: 1417804474 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21560 83.10.229.17:62742
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607625
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał
    On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote:
    >> A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?
    >Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
    >jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

    No ale masz - ZUS pracodawcy do 15-go, jeden podatek do 20-go, drugi
    do 25-go, a jeszcze jakies rozne inne oplaty sa - to kiedy jest dobra
    data ?

    >> Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-)
    >1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

    Ale wiadomo ze wylacza, wiec starannie czekamy z zapoznaniem do
    ostatniej chwili ?

    >2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
    >zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

    A co szkodzi samemu sie przesiasc tak aby zminimalizowac niedogodnosci
    ? :-)

    >3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
    >tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
    >slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest.

    Tak nie calkiem - przelewy robi sie akurat prosto. Nie trudniej niz w
    starym.

    >Jeszcze by brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
    >szkolenia.

    Sa rozne samouczki, i chyba dosc dlugie.

    Interfejs ma wiele mozliwosci i udogodnien - tylko niestety wymagaja
    poswiecenia czasu na szkolenie.
    A inaczej to czlowiek narzeka, i nie zawsze ma racje.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1