  • Data: 2014-12-06 11:49:39
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnm85hai.2a1f.proteus@pl-test.org...

    > Z całym szacunkiem, ale jak na razie jedynie krytycy tego interfejsu robią
    > z siebie tzw. "debili" pokazując, że krytykują coś, do czego nawet nie
    > zajrzeli.

    Chyba mieszasz fakty.
    Że nie zajrzałem pisałem chyba ostatnio tylko ja, a krytykują interfejs
    inni.
    Ja jedynie napisałem, że się za kilka dni będę go uczył, wcale nie robiąc z
    tego tragedii.
    Mam w planie, jeszcze po staremu, zrobić sobie pdf-y przelewów do ZUS za
    ostatnie pół roku, bo nie wiem czemu to znika z historii po roku.
    Jak w nowym nie znika to uznam to za plus nowego.
    P.G.