eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sileRe: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Date: Mon, 08 Dec 2014 12:05:56 +0100
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Lines: 40
    Message-ID: <m640mo$2vh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <m5nm70$jj3$1@node2.news.atman.pl> <m5pg3d$hmi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@p...org>
    <m5ppnr$gha$2@portraits.wsisiz.edu.pl> <m5ps8v$q48$1@node2.news.atman.pl>
    <m5pulm$22q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1n125n8vqz1eu$.ybulwobt8q2q$.dlg@40tude.net>
    <m5sid9$jr5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 195.177.100.249
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1418036760 3057 195.177.100.249 (8 Dec 2014 11:06:00
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Dec 2014 11:06:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607732
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-12-05 16:35, Wojciech Bancer wrote:

    > Alimenty.
    > Raty kredytów (w innych bankach).

    Od tego zaplacisz najwyzej odsetki. Za niezaplacony w terminie ZUS
    tracisz ubezpieczenie chorobowe i potem trzeba sie bujac z pisaniem
    pism.

    > Ale oni to zrobili. Nowy system masz od X czasu, by sobie właśnie
    > te niedogodności zlikwidować *w wygodnym dla siebie* czasie.

    No i co z tego, nie znasz natury ludzkiej - ze wielu uzytkownikow
    bedzie uzywalo wygodnego, znanego im i umozliwiajacego sprawna
    obsluge interfejsu tak dlugo, jak mozna? Przeciez to oczywiste
    ze ostatniego dnia i tak zostanie bardzo duza rzesza osob zmuszona
    do przesiadki faktem wylaczenia starego UI.

    Wiec sie pytam jak na poczatku o prosta rzecz - co przeszkadza
    w tym aby bank dobral lepszy termin takich zmian? Czy to wymaga
    od niego wiele? Czy bank jest dla uzytkownika czy ma byc na odwrot?

    >> 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
    >> tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie.
    >
    > A to jest oczywista bzdura.

    To ma sluzyc do zalatwiania przelewow i prostych czynnosci. To nie
    jest jakis CRM albo baza danych. Wiec jesli nowy interfejs zapewnia
    atrakcje o ktorych pisze sie tu na grupie i przyczynia sie
    do irytacji i pytan czy nie da sie zachowac starego, to jest cos nie
    tak. Pare dni temu bylem swiadkiem sytuacji w ktorej kolezanka w glos
    pytala sie jak w nim zalatwic przelew. No to chyba cos tu przekombinowano.




    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1