    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: studia MBA - czy daj? 100% sukces?
    Date: Wed, 11 Feb 2009 10:06:42 +0100

    Użytkownik "0xCA" <s...@s...com> napisał
    > Jeśli myślisz, że MBA równa się od razu dyrektorskiemu stanowisku to
    > lepiej zostań na uczelni. Prezesów i managerów nie szuka się ogłoszeniami
    > w prasie czy Internecie. To co możesz zrobić to przyjąć się do pracy w
    > dziedzinie, którą znasz (bo skoro pracujesz na uczelni to rozumiem, że
    > doktor i takietam). Jeśli będziesz w tym dobra, awansujesz. Jeśli nie - i
    > tak pieniądze wyższe niż na uczelniach. Skoro chcesz zmienić dziedzinę na
    > ekonomię to musisz ustalić kim chcesz być. Ekonomia jak każda dziedzina
    > jest bardzo szeroka. Robisz studia na jakimś państwowym uniwersytecie,
> [...]

    no wlasnie ja jakos nie kupuje myslenia kolezanki
    wyloje 32tysie na studia = zaczne krocie zarabiac
    tym bardziej przy wątpliwosciach i pytaniach - takowych nie powinnas
    miec.......
    to juz nie te lata, kiedy byla tylko jedna uczelnia w Polsce takowe
    oferujaca i wypuszczala 20 głów rocznie - to byla "elita" ale i czasy inne -
    teraz co druga uczelnia to oferuje, coraz taniej = coraz wiecej osob to
    robi, coraz mniejsza oryginalnosc, czyli i mniejsza karta przetargowa. poza
    tym tanienie tych kierunkow - oczywiscie przejaw konkurencyjnosci ale
    rowniez spadek poziomu = tansi (nie zawsze gorsi oczywiscie)
    wykladowcy......

    za jakis czas powstanie nowy standard zapewne jakies qrmba albo cuś ;) i
    znowu sie napedzi koniunkture na "elitarnosc"..........

    --

    Sebastian