    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes
    Subject: Re: studia MBA - czy dają 100% sukces?
    Date: Tue, 10 Feb 2009 21:59:44 +0100

    > Bez poznania ich wydasz tylko kupe szmalu - tak jak to zrobiłaś na
    > studiach dyplomowych - i nic z tego nie dostaniesz w zamian.
    > To jest Polska, tu liczą się znajomości ....

    Bo na karierę pucybuta, tudzież na swoje własne siły ja bym raczej nie
    liczył....

    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=491

    "[...] Jak bezdomny stanie na ulicy z czapeczką i zacznie żebrać - nie
    zainteresuje się nim urząd skarbowy. Ale jak taki bezdomny znajdzie gdzieś
    na wysypisku śmieci ostrzałkę, stanie na osiedlu z karteczką: "Ostrzenie.
    Duże noże i nożyczki - 5 zł. Małe noże - 2 zł.", będzie to działalność
    przestępcza! Musi najpierw założyć firmę. Oczywiście w "jednym okienku". Nie
    będzie tylko miał co wpisać w rubryce: "siedziba". Więc firmy nie założy.
    Nie będzie zresztą nawet próbował jak się dowie, że ma do ZUS co miesiąc
    wpłacić osiem stów, bez względu na to, ile zarobi! [...]".

    Endriu