eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisystem transakcyjny Deutsche BankuRe: system transakcyjny Deutsche Banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: system transakcyjny Deutsche Banku
    Date: Fri, 20 Mar 2009 21:54:20 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 29
    Message-ID: <gq0vqa$1fh$1@opal.icpnet.pl>
    References: <5...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: c7-112.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1237582474 1521 62.21.7.112 (20 Mar 2009 20:54:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Mar 2009 20:54:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <5...@j...googlegroups.com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090320-0, 2009-03-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:480248
    [ ukryj nagłówki ]


    > Złożyłem kolejną reklamację i czekam sobie na odpowiedź. Ciekawe czego
    > tym razem się dowiem.
    > Uważam, że skoro bank sobie nie radzi z systemem informatycznym, niech
    > klientowi powie o tym szczerze i prawdziwie, będzie to zrozumiałe. Ale
    > niech nie robi wariata z ludzi, na których zarabia. Karta idzie na
    > kwarantannę do szuflady i wyjdzie z niej w odpowiednim czasie w celu
    > spotkania z nożycami w oddziale Deutsche Banku.

    nie narzekaj, jeszcze lepsza jazda jest w Polbanku, nie dość, że wyciągi
    nie dochodzą to na infolinię nie można się dodzwonić, a w placówce nie
    mają podglądu w rachunek karty i aby się dowiedzieć też muszą dzwonić ;-(

    sytuację ratuje średnio działający system bankowości internetowej, z
    którego mogę się dowiedzieć jaka jest kwota min. (o ile ww. działa)

    natomiast bank ma obowiązek poinformować klienta o kwocie i terminie
    spłaty (wynika to z ustawy), jeżeli nie ma tego w systemie transakcyjnym
    to bank ma obowiązek (!!!) dostarczyć klientowi zestawienie transakcji i
    nie ma czegoś takiego, że poczta zapomniała/zgubiła - klient ma dostać i
    już, a twierdzenie, że my wysłaliśmy i może pan zamówić płatny duplikat
    to śmiech na sali!

    jeżeli zwykłe listy nie dochodzą to niech wyślą poleconym, kurierem albo
    gołębiem pocztowym

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1