    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: szcerosc Bronka
    Date: Thu, 12 Nov 2009 00:14:29 +0100

    Jerzy Olszewski wrote:

    > "Nikt nie powinien być sędzią we własnej sprawie" - w Europie jest to
    > oczywiste od kilku tysięcy lat. Czuję zażenowanie, że muszę pisać takie
    > oczywistości.

    Skąd wysnułeś wniosek, że komisja śledcza ma pełnić funkcje sądu. Z nazwy? Z
    przepisów o komisji śledczej? Z regulaminu komisji śledczej. Wyssałeś z
    palca? Stawiasz nieprawdziwe tezy potem z nimi dyskutujesz. Po co to
    robisz? Jaki Ty masz cel w tym co robisz? Nie przypuszczam byś był głupi i
    nie umiał logicznie myśleć. Ktoś kto pisze algorytmy i prowadzi projekt
    informatyczny nie może mieć kłopotów z logicznym myśleniem ani z kojarzeniem
    faktów. Założyłeś, że nie widać Twoich manipulacji? Dlaczego zakładasz, że
    inni, którzy Cię czytają, są głupsi od Ciebie. Przecież Twoje działanie nie
    przekonują nikogo. Tak myślę. Wierz mi, że to nieudolne manipulacje. We mnie
    powodują irytację. Nie dlatego że piszesz nie na temat grupy i nie dlatego,
    że masz inne poglądy ode mnie ale dlatego, że obrażasz moją inteligencję.