    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tajemnica bankowa a życie prywatne :)
    Date: Tue, 20 Oct 2009 17:49:48 +0200

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5b90.0000013e.4adc7716@newsgate.onet.pl...
    > praktyka życiowa wskazuje że jedne banki nawet dzwoniąc z zastrzeżonego
    > podają ładnie swoją nazwę oraz imię i nazwisko dzwoniącego, a inne robią
    > z tego wielką tajemnicę. Ja odbieram wszystkie bankowe telefony do mojej
    > dziewczyny bo tak się umówiliśmy (bankom podaje ona mój "służbowy" nr,
    > a swego prywatnego nie ujawnia nikomu). Ostatnio dzwoni jakiś mężczyzna
    > i chce rozmawiać z panią X (podaje imię mojej dziewczyny) a na moje pytanie
    > zaczął ściemniać że to jest "sprawa prywatna". Bardzo sie zdziwił, kiedy ja
> [...]

    Ja miałem telefon, na komórkę, z obcego mi numeru warszawskiego:

    - Dzwonię z Jakiegośtam Banku. Pan Iksiński?
    - Tak
    - W celu weryfikacji proszę podać pesel
    - A w jakiej sprawie pan dzwoni
    - Ne mogę powiedzieć jeśli nie jestem pewien że to pan jest Iksiński
    - A ja nie podam pesela jak się nie dowiem w jakiej sprawie
    - To w takim razie będzie pan musiał sam dzwonić do banku.
    - To dowidzenia

    Zadzwoniłem do banku. Nikt ode mnie nic nie chciał.
    Czy mój pesel ma wartość na wolnym rynku???

    Pozdrawiam
    Feromon

    PS. Swojej "partnerce życiowej" (od 25 lat) pozwalam na prywatne rozmowy z
    mężczyznami ;)) ale w życiu
    nie dotykam jej komórki, na wszelki wypadek... Wtedy Ona nie dotyka też mojej...