eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankito KLIENT teraz płaci intercharge?Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
  • Data: 2010-06-10 09:02:38
    Temat: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    czw, 10 cze 2010 o 10:38 GMT, Wojciech Bancer napisał(a):

    >> 2% to moze byc roznica powodujaca przesuniecie sie z 1 miejsca w
    >> wyszukiwarce cenowej, np. na 5, czy moze nawet 10 jak jest duza
    >> konkurencja, i teraz pomysl, jak to sie odbija na sprzedazy...
    >
    > Tak. Ale to różnica dla sprzedawcy, nie dla klienta.
    > A klient może przecież płacić przelewem jak chce tą niższą kwotę.

    Ale w wyszukiwarce widzisz cene bazowa, oczywiscie moze sie zdazyc ze jakis
    sklep bedzie mial cene bazowa do ktorej bedzie przyslugiwal rabat za
    platnosc przelewem, ale w wyszukiwarce bedzie widoczna ta cena bazowa,
    WYZSZA, przez co produkt tego sklepu spadnie na nizsza pozycje, przez co
    bedzie mial mniejsza szanse na zakup, rozumiesz?

    > Na razie wszyscy się skupiają, żeby mi udowodnić, że podwyższanie
    > ceny za płatność kartą, zamiast "rabatu za gotówkę" jest ewidentnie
    > w interesie sprzedawcy. :)

    Sa klienci ktorzy sprawdzaja organoleptycznie koszty zakupu, sprawdzaja czy
    sa rabaty ok, i wtedy do nich pasuje Twoj sposob rozumowania, ale pewnie
    znaczna wiekszosc wchodzi na wyszukiwarce i wybiera najtansza pozycje w
    wyszukiwarce, a najtansza to bedzie zdecydowanie ta bez mozliwosci rabatu
    juz...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1