  • Data: 2010-06-01 22:13:24
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to wyobraź sobie sytuację
    > stan aktualny jest że lecą do smoleńska, ale rozpatrują mozliwość
    > odejścia gdzie indziej
    > słyszą "na razie nie ma decyzji co robic dalej"
    > czy w tej sytuacji brak decyzji co robic dalej nie jest decyzja
    > utrzymania stanu aktualnego?

    Taa, cóż za domyślność. Trzeba mieć niezłą wyobraźnię, żeby dojść do
    takiej reguły: "brak decyzji" == "wymuszenie lądowania".
    Właściwie, to masz tezę "Kaczyński jest winny" i próbujesz ją udowodnić
    wszelkimi sposobami. Gratuluję!

    Pieprzyku do całej sprawy dodaje fakt, że ten cały stenogram może być
    nawet pomylony.

    (...)

    "Podpisałem inny dokument"
    GŁOSY W KABINIE ROZPOZNAŁ PILOT TU-154

    - Podpisywałem dokument zawierający stenogram z rozmów. Nie wiem
    dlaczego opublikowany został inny - w rozmowie z tvn24.pl mówi ppłk
    Bartosz Stroiński. Pod ujawnionym zapisem rozmów z kabiny Tu-154 jest
    określony jako osoba, która rozpoznała głosy obecnych w kabinie. Mimo
    to, pod opublikowanym dokumentem, przy jego nazwisku nie ma podpisu.

    http://www.tvn24.pl/-1,1658816,0,1,brak-polskiego-po
    dpisu-pod-stenogramem-podpisalem-inny-dokument,wiado
    mosc.html

    (....)

    J.