eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcjaRe: tu 154m transkrypcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: tu 154m transkrypcja
    Date: Wed, 02 Jun 2010 06:37:22 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 82
    Message-ID: <hu4n63$735$1@news.onet.pl>
    References: <hu34v0$2uu$3@news.onet.pl> <hu3588$4u7$1@news.onet.pl>
    <hu38an$gma$1@news.onet.pl> <hu3h77$h5s$1@news.onet.pl>
    <hu3ils$ge6$1@news.onet.pl> <hu3kci$sfh$1@news.onet.pl>
    <1...@z...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: chello089074222083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275453443 7269 89.74.222.83 (2 Jun 2010 04:37:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jun 2010 04:37:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    In-Reply-To: <1...@z...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:494105
    [ ukryj nagłówki ]

    Charlie delta pisze:
    > On 1 Cze, 20:43, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
    >> Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:hu3ils$ge6$1@news.onet.pl...
    >>
    >>> A kto miałby zdecydować, na które lotnisko zapasowe mieliby lecieć?
    >>> Piloci, którzy są tylko od kierowania samolotem?
    >> Nie bądź śmieszny :)))
    >>
    >>> Chyba logiczne, że organizatorzy, bo oni wiedzą jak zorganizowana jest
    >>> uroczystość (choćby transport zastępczy).
    >> Flight plan ma wyszczególnione lotniska zapasowe.
    >> To nie samowolka i tylko KAPITAN decyduje, na które się udać (w zalezności od
    wielu czynników m.in. zapasu paliwa, warunków meteo na zapasowych itd).
    >>
    >>> Reszta sprawia wrażenie, że kontrola lotniska naprowadzała nieprawidłowo
    >>> samolot na pas i pogoda była zła, a piloci podjęli próbę rozpoznania
    >>> sytuacji, zakładając, że kontrola będzie ich prawidłowo prowadziła.
    >> W warunkach Smoleńska od kontroli osi pasa są radiolatarnie NDB, wysokość podaje
    nawigator.
    >> Kontroler ATC jedynie może korygować współrzędne, lecz decyzja należała wyłącznie
    od załogi.
    >>
    >>> Wątpliwości też nasuwa fakt, że samolot zniżał lot mimo, że piloci
    >>> wydawali komendy wznoszenia się. Ci piloci wykonali na tym samolocie
    >>> ogromną liczbę lotów, a mimo to samolot nie zachowywał się tak, jak
    >>> oczekiwali.
    >> Komendę podał I oficer... dowódca do niej się nie zastosował (brak reakcji, nie
    podniósł maszyny, nie zareagował słownie).
    >>
    >>> Widać też po tym stenogramie, ze piloci byli całkowicie zaskoczeni
    >>> sytuacją mimo, że do ostatnich sekund byli prowadzeni przez kontrolera.
    >> Nie byli prowadzeni z ziemi. Nie dociera nadal?
    >>
    >>> PS. Podejrzewam, że jesteś jednym z tych, którzy pięć minut po
    >>> katastrofie już wiedzieli, że Kaczyński wywarł presję na pilotów i to
    >>> jest przyczyną katastrofy.
    >> Prawie 18 lat spędzonych na wieży EPLK (approach)...
    >> (Tak wiem, Tusk zapłacił mi, żebym prawił brednie.)
    >
    > widać że niedouczonego po 18 latach pracy wyje....li
    >
    > weź 18-letni niedouczony pracowniku suwak i policz z dokładnością do
    > ułamków sekund prędkość pionową opadania

    bede pisal do ciebie w twoim tonie wypowiedzi:

    pomysl tluku - samolot sie zbliza do ziemi, ziemia nie jest rowna tylko
    wznosi sie, w tym wypadku radiowysokosciomierz podaje predkos
    bezwzgledna do ziemi i z taka predkoscia tupolew do niej sie zblizal, a
    teraz wez suwak i se go wsadz w dupe, moze ci pomoze myslec.

    >
    > szczena ci 18-letni niedouczony wieżowcu opadnie, tak
    > nieproporcjonalnie do manewru sa to wielkości - ponad 10 metrów
    > opadania na wyrównaniu, ja pierdolę, tam nic nie działało !!!!!
    >
    > ster głebokości nie działał !!!!!

    ster glebokosci masz w lodzi podwodnej

    >
    > zatem nie kompromituj się tym 18 latami "raboty"
    >
    > (a może 18 lat sprzatałeś wieżę, fiszki, w końcu to też
    > "rabota" ......)
    >
    >
    > PS są nagrania rozmów z samolotem Cargo a brak korespondencji z
    > iljuszynem - 76 AWACS, jawne oszusztwo ten stenogramik

    a rozmowa z jakiem to co?
    sprawdz moze czy ci ruskie mozgu nie podmienili i nie sfalszowali
    metryki urodzen panienko

    >
    > jeszcze niedawno podawano że + Panowie Piloci dramatycznie wzywali
    > imienia Jezusa, teraz ruska swołocz powstawiała ordynarne przekleństa

    darli sie kurwa - zreszta kleli juz wczesniej. piloci modla sie albo
    wzywaja imie boga tylko w dwoch przypadkach - jak leca z misja
    samobojcza i jak widza ze samolot nie da rady na kilkanasci minut przed
    rozbiciem sie, w innym wypadku w eter leca kurwy...

    >
    > niech piekło bedzie okrutne dla putina i jego swoloczy która ten los
    > spowodowała niewinnie zamordowanym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1