eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitzw 'promocje' w bphRe: tzw 'promocje' w bph
  • Data: 2005-03-18 07:51:08
    Temat: Re: tzw 'promocje' w bph
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek napisał(a):
    > [zajedługie ciach]
    >
    > Wiesz, piszesz, ja czytam, czytam i jeśli Cię dobrze zrozumiałem, to dla Ciebie
    > reklama "Lokata 12%" jest OK. Dla mnie nie, bo to nie jest lokata na 12%.
    > A bank to instytucja ZAUFANIA publicznego.
    >
    > Pozostańmy przy swoim.

    A zwróciłbyś uwagę jakby była reklama : LOKATA 4,25 % ?
    Pewnie nie. A tak to może się zainteresujesz, wejdziesz do oddziału
    popytasz o co chodzi. I już jesteś potencjalnym klientem. Chyba o to
    chodzi w reklamie ? Czepię się tych operatorów telekomunikacyjnych, ale
    to dobry przykład: darmowe wieczory i weekendy też nie są darmowe tak do
    końca, bo np tylko wewnątrz sieci albo wewnątrz i na stacjonarne.
    Szczegółowe informacje nie są jednak podawane w reklamie, a w
    regulaminach czy u przedstawiciela. Mam wrażenie, że w różny sposób
    rozumiemy pojęcie reklamy. Dla mnie reklama to przedstawienie klientowi
    pewnych informacji ew. fragmentu oferty, ktróre mogą wydać się mu
    atrakcyjne na tyle, że się tym bardziej zainteresuje. Lokata 12% jest
    fragmentem oferty, darmowe wieczory też. "U nas za darmo wymienisz olej
    w samochodzie" też (bo warunkiem jest zatankowanie za stówę i umycie
    auta w myjni za 50. I zakup tegoż oleju).

    Czy może źle pojmuję ten świat ?

    Pozdrawiam,

    PshemeK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1