eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitzw 'promocje' w bphRe: tzw 'promocje' w bph
  • Data: 2005-03-18 07:39:21
    Temat: Re: tzw 'promocje' w bph
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek napisał(a):
    > No, nie po to.
    > Ale takie piękne i puste zdanie można powiedzieć o każdym przedsiębiorstwie.
    > A jednak są upadłości (banków także), kłopoty finansowe - jednym się wiedzie,
    > lepiej innym gorzej. Daj Boże, żeby im się wiodło zawsze dobrze.

    Powodów upadłości może być wiele. Między innymi zatrudnienie całego
    departamentu cienkich marketingowców (wujek Staszek, kuzyn Tomek,
    szwagierka Jola itp.).
    Ale zgadzam się : niech się wiedzie...

    >
    >
    >
    >>Lojalność klienta można budować w inny sposób. Jeżeli płacisz 100 000 za
    >>samochód to niech on działa, jeździ i jest o 10 razy lepszy,
    >>wygodniejszy, oszczędniejszy itd. niż auto tej samej klasy za 10 tys. A
    >>jak się popsuje (może się zdarzyć, to tylko maszyna), to niech Ci
    >>sprzdawca da zastępczy, naprawi jak najszybciej Twój, umyje, zmieni
    >>oponi i na odchodne da Ci jakiś upominek np. talon na paliwo (niech
    >>będzie, że na zaprzyjaźnionej stacji) w ramach przeprosin. To jest
    >>budowanie lojalności.
    >
    >
    > No, historia ładniutka, ale jak dla mnie nie jest raczej o banku BPH :-(

    Nie napisałem, że jest o banku BPH :) Generalnie ja bardzo rzadko (jeśli
    nie wcale) miewam/łem do czynienia z firmami, które tak postępują. To
    był tylko wyidealizowany przykład, do którego - moim zdaniem - firmy (w
    tym bank BPH) powinny dążyć. Może to się zdarza częściej na poziomie
    B2B, ale nie wiem .

    Pozdrawiam,

    PshemeK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1