  • Data: 2010-03-23 20:37:33
    Temat: Re: ubezpieczenie pomostowe - do kiedy jest liczone
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:

    > Zależnie od tego co masz w umowie.

    w umowie mam "...do miesiąca, w którym wpłynie do Banku dostarczony
    przez Kredytobiorcę odpis z księgi wieczystej nieruchomości", ale jak
    byłem podpisywać akt notariusz powiedział mi że bank musi mi oddać
    naliczone składki bo wpis dokonywany jest z datą złożenia wniosku czyli
    dzisiejszą a nie z datą późniejszą czyli jak długą ten wniosek leżał w
    sądzie.

    tylko pytanie czy bank przy takim zapisie mi odda naliczone składki
    skoro będę mieć (jesli to prawda) na wpisie z hipoteki date dzisiejszą a
    zaświadczenie dostarcze za 3 miesiące bankowi