  • Data: 2010-03-25 11:06:50
    Temat: Re: ubezpieczenie pomostowe - do kiedy jest liczone
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 21:37, Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> wrote:

    > tylko pytanie czy bank przy takim zapisie mi odda naliczone sk adki
    > skoro b d mie (jesli to prawda) na wpisie z hipoteki date dzisiejsz a
    > za wiadczenie dostarcze za 3 miesi ce bankowi

    Zapoznaj się z wpisem 1740 rejestru klauzul niedozwolonych na stronie
    http://www.uokik.gov.pl/rejestr_klauzul_niedozwolony
    ch2.php

    Nawet jeśli bank wpisał w umowie / regulaminie różne rzeczy
    to powinien zwrócić nadpłaconą marżę/ ubezpieczenie za okres
    od uprawomocnienia się wpisu do faktycznego obniżenia tych obciążeń.

    Tyle tylko, że bank zapewne sam z siebie tego nie zrobi.
    Będziesz musiał zareklamować to, być może odwołać się na pierwszą
    odpowiedź typu "spadaj pan" a nawet zagrozić sądem.
    Praktyka w róznych bankach potrafi być bardzo różna.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek