eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiusuniecie danych przez mBank › Re: usuniecie danych przez mBank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.tpinter
    net.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: usuniecie danych przez mBank
    Date: Sun, 14 Oct 2007 15:58:15 +0200
    Organization: www.nadmorze.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <e...@4...com>
    References: <fernr6$dhv$1@inews.gazeta.pl> <fesmui$f9k$1@serwus.bnet.pl>
    <a...@4...com>
    <fesq9e$ir4$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: czf42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1192370608 1286 83.19.191.42 (14 Oct 2007 14:03:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Oct 2007 14:03:28 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    X-Antivirus: avast! (VPS 000781-1, 2007-10-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:427950
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 14 Oct 2007 12:16:44 +0200, "Aga" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Poniewaz moze kilka lat temu operator wybieral recznie numer telefonu i bylo
    >to bez roznicy - bynajmniej u mnie w firmie tak bylo. Ale w momencie gdy
    >przeszli na wieksza komputeryzacje to zaczely sie szopki z czystoscia bazy.
    Teorie rozumiem. Praktyka zrzucania na klienta informacji ze format
    niepoprawny - nie rozumiem. Po co robic modyfikacje systemu trans.
    zeby wyswietlac klientom takie informacje? Prosciej zmienic w systemie
    dane na poprawne. No chyba ze bank w czasie jakiejs modyfikacji
    utracil fragmenty numerow tel. do klienta i nie wie na co poprawic :)
    No ale to ktos powinien kopa za to dostac :)

    >A moze klient faktycznie w
    >systemie transakcyjnym zle wpisal numer i musi go poprawic? Nie wiem jak
    >jest w mBanku...
    >Ale skoro klient zalogowal sie do systemu transakcyjnego to chyba sam moze
    >poprawic ten format? Ile mu to zajmie? 10 sekund?
    Az sie zalogowalem specjalnie dla Ciebie. Nie znalazlem zadnego
    miejsca w ktorym moglbym sprawdzic jaki numer tel. do mnie posiada
    bank. Tym bardziej nie widze mozliwosci jego zmiany. Moge tylko maila
    podanego sprawdzic i zmienic.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1