eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiusuniecie danych przez mBank › Re: usuniecie danych przez mBank
  • Data: 2007-10-14 14:20:50
    Temat: Re: usuniecie danych przez mBank
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Aga <a...@o...pl> napisał(a):
    > Banki i inne instytucje dbają o czystość baz
    > danych. Prawidłowy format numeru telefonu jest potrzebny do kontaktu z
    > klientem czyli z Tobą. Źle wpisany numer telefonu oznacza brak kontaktu z
    > Tobą, gdyż nikt w banku nie wybiera ręcznie numeru telefonu ale wybiera go
    > system po naciśnięciu guziczka.

    Dzieki za odpowiedz. Co do "dbania o czystosc" - to mile, ale mnie nie
    interesuja wewnetrzne problemy banku. Numer telefonu zostal zaakceptowany w
    formacie, w jakim zostal podany przy otwieraniu rachunku i w takiej postaci
    wpisany przez pracownika banku. Format z dwoma poczatkowymi zerami zamiast "+"
    przed kodem kraju zasugerowal pracownik banku. Jak bank dalej "usprawnia"
    baze danych - tego juz nie musze wiedziec.

    > Tak więc jak najbardziej bank ma prawo do usunięcia źle wpisanego numeru bo
    > i tak jest on im niepotrzebny.

    Bedzie im potrzebny jezeli kiedykolwiek beda chcieli sie ze mna skontaktowac
    telefonicznie.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1