eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiusuniecie danych przez mBank › Re: usuniecie danych przez mBank
  • Data: 2007-10-14 13:58:15
    Temat: Re: usuniecie danych przez mBank
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 14 Oct 2007 12:16:44 +0200, "Aga" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Poniewaz moze kilka lat temu operator wybieral recznie numer telefonu i bylo
    >to bez roznicy - bynajmniej u mnie w firmie tak bylo. Ale w momencie gdy
    >przeszli na wieksza komputeryzacje to zaczely sie szopki z czystoscia bazy.
    Teorie rozumiem. Praktyka zrzucania na klienta informacji ze format
    niepoprawny - nie rozumiem. Po co robic modyfikacje systemu trans.
    zeby wyswietlac klientom takie informacje? Prosciej zmienic w systemie
    dane na poprawne. No chyba ze bank w czasie jakiejs modyfikacji
    utracil fragmenty numerow tel. do klienta i nie wie na co poprawic :)
    No ale to ktos powinien kopa za to dostac :)

    >A moze klient faktycznie w
    >systemie transakcyjnym zle wpisal numer i musi go poprawic? Nie wiem jak
    >jest w mBanku...
    >Ale skoro klient zalogowal sie do systemu transakcyjnego to chyba sam moze
    >poprawic ten format? Ile mu to zajmie? 10 sekund?
    Az sie zalogowalem specjalnie dla Ciebie. Nie znalazlem zadnego
    miejsca w ktorym moglbym sprawdzic jaki numer tel. do mnie posiada
    bank. Tym bardziej nie widze mozliwosci jego zmiany. Moge tylko maila
    podanego sprawdzic i zmienic.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1