  • Data: 2004-11-15 23:34:54
    Temat: Re: uwazajcie na karty
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@s...800.pl> napisał w wiadomości
    news:1xw98t17ick6b$.11dmz0bepexsl.dlg@40tude.net...

    > Wiecie ze taka jest oficjalna wersja. Ale ja nie jestem pewien czy gdzies
    > jakiegos hasha gdzies tam nie zapisuja... Slyszalem juz o paru przypadkach
    > z wiarygodnych zrodel o tranzakcjach kradzionymi kartami z uzyciem pinu. W
    > wiekszosci karty *ani razu* nie byly uzyte w bankomacie. W ogole
    > wlasciciele tych kart nie korzystali z PIN-u.
    > Jest to bardzo zastanawiajace...

    dokladnie tak wygladal przypadek mojego kolegi...
    inny znajomy, zreszta kiedys pracownik banku, opowiadał, ze widział magikow
    ktorzy potrafili takie rzeczy
    moze korzystaja z czegos na wzor terminala i wykorzystuja lacznosc z
    bankiem?
    fakt jest faktem, ze zlodzieje wyplacili kase z bankomatu, a nie dostali
    pinu od wlasciciela karty
    dziwne jest tez to, ze suma poda prze zlodzieja nie zgadza sie z tym co
    twierdzi bank, nie sadze zeby zlodziej zawyzyl kwote, ktora wyplacil
    chyba sie tym nieco glebiej zainteresuje...

    BlueSKY!

    carlo
    BBET - Broken Bones Enduro Team!