eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność bankuRe: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
  • Data: 2013-12-23 11:26:39
    Temat: Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Moim zdaniem w takich przypadkach winne jest allegro.

    2-etapowa autoryzacja, czyli potwierdzanie istotnych zmian w koncie, np zmiana numeru
    telefonu co jest istotnym czynnikiem w odniesieniu sukcesu w przestępstwie, byłaby
    rozwiązaniem eliminującym większość wyłudzeń.

    Dlatego uruchomili POK, bo wyliczyli pewnie że taniej będzie im zwracać kasę niż
    wprowadzać kosztowne zmiany, ponosić koszty obslugi SMS i ograniczać liczbę
    transakcji (bo kazdy sprzedający musialby skonfigurować numer telefonu do 2-etapowej
    autoryzacji czyli też taki telefon posiadać).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1