  • Data: 2009-05-16 16:59:48
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Maj, 10:35, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Jest gorzej głównie pod względem merytorycznej wiedzy pracowników i ich
    > podejścia do klienta. Czy nie uważasz za kuriozum sytuację kiedy to klient
    > informuje pracownika banku jaką bank ma ofertę :O

    :) W zeszlym roku wyrabialem sobie polska karte kredytowa i dopiero
    przy rozmowach (e-mailowych) z trzecim bankiem zrozumialem o co
    chodzi.
    W rezultacie wysylalem odpowiedni fragment z regulaminu ze strony www,
    Pani Krysia sobie przetwarzala przez dzien albo tydzien, albo dwa, a
    potem odpowiadala, ze wlasciwie to tak, ALE... Wtedy wysylalem kolejny
    "rozdzial, paragraf, punkt" az po 3 miesiacach Pani Krysia miala mnie
    dosc i "znalazla sie" odpowiednia procedura.

    I to nie byla jakstam oddzialowa Pani Krysia, o nie! To byla Pani
    Krysia Do Dzialan Specjalnych z Odrebnej Jednostki przy Samej
    Centrali. :)