eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart › Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
  • Data: 2009-05-16 21:00:11
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jest gorzej głównie pod względem merytorycznej wiedzy pracowników i ich
    > podejścia do klienta. Czy nie uważasz za kuriozum sytuację kiedy to klient
    > informuje pracownika banku jaką bank ma ofertę :O
    >
    >> W ramach panaceum potrzebna by byla raczej zmiana mentalnosci. I
    >> zmiana punktu ciezkosci z: "sprzedaz" na: "uslugi".

    Kuriozalna i coraz powszechniejsza....

    Mysle, ze tu sa dwa problemy:

    1) zle zarzadzanie (duzo krewnych i znajomych krolika we wladzach wszystkich
    firm, albo grzecznych menadzerow, ktorzy nie potrafia myslec, bo na studiach
    przepisywali jak maszyny do kopiowania fragmenty z ksiazek do swoich prac)

    2) polska mentalnosc (dzis w empiku w punkcie ktory specjalizuje sie w
    sprzedazy biletow zapytalem dziewczyne, czy w tym roku jest moze, podobnie
    jak w poprzednich latach, promocja biletow empik - pkp intercity, nawet na
    mnie nie spojrzala tylko cos fuknela spod mosa, o ile dobrze zrozumialem, ze
    nie; az ciezko uwierzyc, ze sprzedawca moze zupelnie nie zainteresowac sie
    klientem, ktory o cos pyta, poczulem sie calkowicie zignorowany).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1