  • Data: 2009-05-17 10:17:31
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > A tak z ciekawosci... ktore banki 'zatrudniaja' na umowe-zlecenie? To
    > chyba w swietle przepisow bylby outsourcing...

    To raczej chodziło mi o Empiki, Media Markt itp.

    Bank może i zatrudnia na umowę o pracę ale akurat nie płaci lepiej (co
    nawet ostatnio było w mediach, a mi osobiście potwierdzili pracownicy
    jednego z banków), więc czego się spodziewać ? Poza tym pracownik jak to
    człowiek, ma pewnie jakie swoje osobiste problemy, więc jak zarabia
    marnie to ma interes firmy w du*ie.

    --
    Mithos