  • Data: 2009-05-16 21:35:56
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "eg" gun9gk$7sh$...@n...wp.pl

    > 2) polska mentalnosc (dzis w empiku w punkcie ktory specjalizuje sie w sprzedazy
    biletow zapytalem dziewczyne, czy w tym roku jest
    > moze, podobnie jak w poprzednich latach, promocja biletow empik - pkp intercity,
    nawet na mnie nie spojrzala tylko cos fuknela
    > spod mosa, o ile dobrze zrozumialem, ze nie; az ciezko uwierzyc, ze sprzedawca moze
    zupelnie nie zainteresowac sie klientem, ktory
    > o cos pyta, poczulem sie calkowicie zignorowany).

    Ja Empików się trochę boję, bo chwila nieuwagi może poskutkować takim
    zainteresowaniem, z którego trudno uwolnić się... Spytam o potrzebną
    mi książkę -- przeszukają ,,pół świata'' i jeszcze poproszą o nr mego
    telefonu, aby zadzwonić, jeśli coś się ,,ruszy''... Zapytam o jakieś
    czasopismo -- wymienią kilkanaście dziwnych :) miejsc, w których można
    to coś jeszcze dostać... O tym, że potrafią niemal krzesło pod xupę
    podstawić, gdy zaczytany człowiek nie spodziewa się niczego z ich
    strony, nie warto chyba wspominać... :)

    Niedawno coś zrzuciłem (przez nieuwagę) w Empiku -- dziewczyna z rozbrajającym
    uśmiechem postawiła to coś na miejsce i zauważyła, że to tylko niesforny (czy
    jakoś tak) pies. :) (istotnie -- wyglądem przypominało to pieska)

    W jakiejś księgarni znajomemu podano nie tylko fotel pod tyłek, ale na
    dodatek kawę... :) (czyli niby w Empiku wcale tak słodko nie jest/ma) ;)

    -=-

    Jak to Kaczmarski śpiewał -- ,,jak nie w Polsce, jak nie górach''. ;)

    Ja na Empiki nie narzekam. Co najwyżej obsługa burzy czasami
    atmosferę ,,intymności'' swoją rzeczywistą chęcią udzielenia
    pomocy w sytuacji, gdy jedynie wyglądam na zagubionego. :)

    Czasami nawet zadaję sobie pytania typu -- tak dobrze im płacą,
    że tak dobrze pracują, czy chodzi o coś innego? Innych klientów
    w mojej obecności obsługują także dobrze, więc nie o to chodzi,
    że jakoś szczególnie lubią mnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'