eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kartRe: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Date: Sat, 16 May 2009 23:35:56 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania-Azalandia
    Lines: 43
    Message-ID: <gunbko$hbo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gukrco$ltt$1@news.wp.pl> <gulvu3$5on$1@news.onet.pl>
    <gum2ch$bvd$1@news.wp.pl> <gum36i$efc$1@news.onet.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <gum4cm$21jn$2@opal.icpnet.pl>
    <1...@u...googlegroups.com>
    <gum9q5$6dc$3@news.interia.pl>
    <4...@z...googlegroups.com>
    <gumohq$ovm$1@news.interia.pl> <gun9gk$7sh$1@news.wp.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: csknet-84-234-46-83.csk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1242509784 17784 84.234.46.83 (16 May 2009 21:36:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 May 2009 21:36:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:486714
    [ ukryj nagłówki ]


    "eg" gun9gk$7sh$...@n...wp.pl

    > 2) polska mentalnosc (dzis w empiku w punkcie ktory specjalizuje sie w sprzedazy
    biletow zapytalem dziewczyne, czy w tym roku jest
    > moze, podobnie jak w poprzednich latach, promocja biletow empik - pkp intercity,
    nawet na mnie nie spojrzala tylko cos fuknela
    > spod mosa, o ile dobrze zrozumialem, ze nie; az ciezko uwierzyc, ze sprzedawca moze
    zupelnie nie zainteresowac sie klientem, ktory
    > o cos pyta, poczulem sie calkowicie zignorowany).

    Ja Empików się trochę boję, bo chwila nieuwagi może poskutkować takim
    zainteresowaniem, z którego trudno uwolnić się... Spytam o potrzebną
    mi książkę -- przeszukają ,,pół świata'' i jeszcze poproszą o nr mego
    telefonu, aby zadzwonić, jeśli coś się ,,ruszy''... Zapytam o jakieś
    czasopismo -- wymienią kilkanaście dziwnych :) miejsc, w których można
    to coś jeszcze dostać... O tym, że potrafią niemal krzesło pod xupę
    podstawić, gdy zaczytany człowiek nie spodziewa się niczego z ich
    strony, nie warto chyba wspominać... :)

    Niedawno coś zrzuciłem (przez nieuwagę) w Empiku -- dziewczyna z rozbrajającym
    uśmiechem postawiła to coś na miejsce i zauważyła, że to tylko niesforny (czy
    jakoś tak) pies. :) (istotnie -- wyglądem przypominało to pieska)

    W jakiejś księgarni znajomemu podano nie tylko fotel pod tyłek, ale na
    dodatek kawę... :) (czyli niby w Empiku wcale tak słodko nie jest/ma) ;)

    -=-

    Jak to Kaczmarski śpiewał -- ,,jak nie w Polsce, jak nie górach''. ;)

    Ja na Empiki nie narzekam. Co najwyżej obsługa burzy czasami
    atmosferę ,,intymności'' swoją rzeczywistą chęcią udzielenia
    pomocy w sytuacji, gdy jedynie wyglądam na zagubionego. :)

    Czasami nawet zadaję sobie pytania typu -- tak dobrze im płacą,
    że tak dobrze pracują, czy chodzi o coś innego? Innych klientów
    w mojej obecności obsługują także dobrze, więc nie o to chodzi,
    że jakoś szczególnie lubią mnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1