  • Data: 2009-05-17 20:11:47
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 15:03, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ponieważ w CC zarabia się chyba jeszcze mniej, a i praca zbyt fajna nie
    > jest (nie dosyć, że ciągle dzwonią klienci z pretensjami to jeszcze jest
    > się podsłuchiwanym przez jakiegoś "szefa", który sprawdza co mówimy - bo
    > przecież pewnych rzeczy mówić nie wolno).

    Ale tak funkcjonuja CC na calym swiecie, z tego co wiem. Tez ktos
    "podsluchuje" i tez nie mozna powiedziec klientowi zeby sobie ws...,
    przepraszam, zeby sobie ponownie przemyslal problem, z ktorym dzwoni.

    W Stanach ludzie bardzo narzekaja na jakosc obslugi kienta, ale
    tutejsze "problemy" to jest drobiazg w porownaniu z moimi
    doswiadczeniami z pewnym polskim bankiem. Mialem wrazenie, ze za
    kazdym razem rozmawiam z automatem, ktory powtarza "na chwile obecna
    nie ma takiej mozliwosci" bez`wzgledu na to, o co pytam.

> [...]
    > zarabiają w okolicach średniej krajowej (czyli każde ok 3-2,5k PLN).
    > Oczywiście aby gdzieś mieszkać kupują mieszkanie (400k PLN) na co biorą
    > kredyt, za który płacą ok 2,5k PLN + opłaty typu czynsz, prąd itp. czyli
    > za samo mieszkanie ok 3,2k PLN. Zostaje tyle co nic, a gdzie pieniądze
    > na normalne życie (kino, wakacje, samochód, restauracje, ubrania) ? A
    > jak np. chcą mieć dziecko ? Przecież ktoś musi początkowo zrezygnować z
    > pracy żeby się nim opiekować (opiekunka kosztuje DUŻO, a w przedszkolach
    > nie ma miejsc, nawet tych prywatnych), a później szkoła itp. No i z

    OK, jezeli ta rodzina jest bezdzietna i z wyksztalceniem, to co
    jeszcze robia w PL, jezeli rzeczywiscie jest tak zle?

    > Wiesz dlaczego Polacy nie boją się kryzysu ? Ponieważ tutaj kryzys jest
    > od zawsze. Kombinatorstwo wynika z konieczności, bo bez tego tu się żyje
    >   po prostu ciężko.

    Baardzo przykra konstatacja. Zwlaszcza ze zakladam, ze NIE miescisz
    sie w kategorii wiekowej 60-65.